26 July 2014

FIRST WEEK OF SCHOOL & SUCH

Heey! Hälsningar från en snorig tjej som har fått the aussie flu. Jätte kul det då.. Under denhär veckan har jag alltså hunnit börja skolan, vara på äventyr och vara sjuk, life goals or what. Nej men första skolveckan har varit underbar. Har fått många nya fina vänner och gillar skolan så bara jag blir frisk är livet på topp!

sommaruniform

vinteruniform
sportuniform
Fint poserande Ida.. Haha nämen ni får ju iallafall se min uniform! De långa byxorna är de fulaste jag någonsin sett men vad kan man haha, de är iallafall bekväma. I skolan har jag matte, engelska, health studies (hälsa), musik, media och outdoor education. Vi ska faktiskt åka och campa i october med outdoor ed klassen, can't wait! 

att äta timtams i sportuniform gör det totalt jätte okej 
Har också ätit timtams och åh så goda de var! Som några av er kanske vet så är jag ingen överdriven chokladlover men de här chokladtäkta rektanglarna är verkligen yummielicious. (Och ja jag kom nyss på ordet deal with it haha) 
3068 notes på tumblr

Det där har också hänt. Like what even över 3k notes, på min bild?! Well okay then. Överdrivet många bilder på mej i detta inlägg, ursäkta, men ni fick iallafall se mina uniformer som jag har hittills! 
Det var ungefär allt jag hade att rapportera från denhär sjukstugan. Ciao!

No comments:

Post a Comment