03 October 2014

FOOD AND TRAIN STN THOUGHTS

Alltså jag står och väntar på bussen vid tågstationen, med spotify i öronen och ser solen sakta gå ner medans eftermiddags solstrålarna värmer mitt ansikte. Äter lite äppelsylt och betraktar de fina citronerna jag fått och känner mej trött men lycklig efter en rolig dag vid adventure world. Sätter mig på bussen och ser bushen susa förbi, stiger av och går de sista 200 meterna hem. Sjunger för full hals med till musiken som spelar i mina öron och kan faktiskt konstatera att livet är fan bra nu.

Det har varit en hektisk vecka minst sagt, väldigt sorglig och fylld med oro, men det blir nog bra sinomtid. Månads favoriter kanske kommer i ett inlägg kanske, kanske inte, nivet jag planerar en massa men bloggen kommer i andra hand. Jag njuter så mycket jag kan av livet här!





Rågbröööööd namnam
Värdmammas födelsedags kalas

mina fina paketerings skills

Mamma och pappa förlåt ni var snäppet för söta för att int lägga upp bilden- pyjamasparty skype style
improviserad selfie med mor min, i en spegel på villan. Allt går om man vill hahah

Gjorde ju också en liten video (= vaknade klockan 7 och hade tråkigt, la nästan ingen kraft alls i att försöka göra den fin, den var mer snabbgjord för att ni skulle få se lite av vad jag har sett hittills här på andra sidan.) Dat effort haha


Hörs förmodligen senare idag!

No comments:

Post a Comment